סידורים וחומשים

סידורים עם הקדשה – סידורי תפילה שהם מתנה לכל החיים

סידורים עם הקדשה של שם זו מתנה לכל החיים שתלווה אדם אהוב ויקר לכל חייו. להיות יהודי זה לדעת להתפלל, יש כאלו שיודעים את כל סידור התפילה בעל פה, את תפילות שחרית, מנחה, וערבית, פרקי תהילים וברכות אבל גם הם לעולם לא יוותרו על סידור תפילה מודפס והמהדרין מבקשים – סידור עם הקדשה על הכריכה.

הקדשה על סידור תפילה – איך זה מתבצע?

כשאמא מזמינה מאיתנו סידור עם הקדשה על סידור לבת, כשמדריכה בתנועת נוער או מורה רוצה לתת מתנת סוף שנה ומחפשת סידורים בזול לדוגמא – סידור כיס, כשבית ספר או מוסד חינוכי רוצה לתת מתנה לתלמידים – סידור לשבת, סידור תפילה עם לוגו של בית הספר ושם של הילדים, או בחלוקה של סידורי תפילה לפי נוסחים – עדות מזרח, ספרד, אשכנז, ההמלצה שלנו היא לחפש באתר ולהזמין עם ההקדשה – אנחנו מבצעים את זה במהירות עם משלוח לכל הארץ.

ההקדשה יכולה להיות ב2 סוגים – כיתוב אחיד על הכל וגם בהוספת מידע משתנה עם שם של כל ילד או ילדה, הקדשה על סידור לבת ולבן בהתאמה אישית.

סידורים מעוצבים עם הקדשה בכריכה אישית

בנוסף יש גם אופציה לעשות בשבילכם סידורי תפילה מעוצבים משלכם, סידור עם הקדשה לפי הנוסח שבו אתם מתפללים (סידור לשבת למשל) ועם כריכה משלכם ועם ההקדשה שלכם, אתם פשוט בוחרים את האפשרות הזו באתר, ואנחנו מכינים לכם סקיצה לפי ההנחיות שלכם.

נוספו לאחרונה

מוצרים שצפית בהם